Klachtenregeling
Klachten
Een klacht? We kunnen het ons haast niet voorstellen! Daar balen we ontzettend van.
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."
Onze gegevens:
Bioase
Rollostraat 87
3084PM Rotterdam
Tel: 0650233825
Email: [email protected]
Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons direct een bevestiging en zal je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoord worden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webwinkel keur Stichting WebwinkelKeur waar Bioase bij is aangesloten.